Re: Czy ktos o tym slyszal?

Autor: Małachowski Paweł (pawmal_at_unia.3lo.lublin.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 22:02:53 MET

On Wed, 6 Mar 2002, mentoro wrote:

> Zgoda, ale kazde musi byc w swietle przepisow jak nie zarejestrowane, to
> chociaz zgloszon odpowiedniej instancji, w tym wypadku pod Sad Gospodarczy

no to wracamy do punktu wyjscia.
zmierzajac do EOT -- hint: Urzad Miejski

> No wlasnie, ze pasuje...,
> Ciebie tez nie zobowiazuje zakup piwa, mozesz o nim porozmawiac, wysluchac
> co sadza inni, a nawet sie zachwycic..., ale i tak zrobisz co bedziesz
> uwazal i zakupisz zapewne swoje ulubione, a wiedzezdobyta o nowym trunku
> wykorzystasz do rozmowy z innymi... no, ale poco ja to pisze i niszcze sobie
> klawiki, jak ty sam juz o tym powiedziales...

skoro dalej uwazasz, ze sytuacje te mozna porownac, to juz Twoj problem.

wiesz, ja bym sie _najpierw_ skontaktowal z tymi ludzmi i zapytal,
kim sa, co planuja, jakie maja doswiadczenie, i dopiero na podstawie
wynikow tej rozmowy i poczynionych obserwacji zdecydowal, czy by
moze nie zapytac na newsach (dodajmy, regionalnych) o jakies opinie.
a nie zaczynal od negatywnie nacechowanego postingu na newsy.

PM