Re: Kolokacja serwera - gdzie najlepiej ?

Autor: Cezar Cichocki (cezar_at_cs.net.pl)
Data: Wed 06 Mar 2002 - 00:03:41 MET

VTAM!

In pl.internet.polip "Michał Kaczorowski" <mikacz_at_interweb.com.pl> wrote:
> Rozwazam umieszczenie serwera WWW u zewnetrznego Provider'a
> (kolokcja - tak to sie chyba specjalistyznie nazywa)
> Nasze lokalne lacze do Polpak'u moze w sezionie nie wyrobic :-(
>
> Rozwazam oferte Supermedia - w miare dobra wymiana ruchu w Polsce
> (interesuja mnie tylko uzytkownicy z Polski), a ceny tez przyzwoite:
> http://www.supermedia.com.pl/dostepy/serwery_kolokacyjne.htm

 Ucieklismy od nich z naszymi Klientami czas jakis temu - chlopaki nie
 wiedza nawet gdzie maja korki (w sensie energetycznym) :( Nie pytaj
 nawet jaki mielismy downtime serwerow jak sie admin wzial za
 przelaczanie listew :( Zadnych autonomicznych szaf - ot kilka regalow,
 zalosna platanina kabli pod nogami i ZERO obslugi :( (przynajmniej tak
 bylo jeszcse 8 miesiecy temu).

 Teraz kolokujemy Klientow u Brzeskiego w WDC. Jest OK - sprawnie, milo,
 kompetetnie - po prostu wysoka jakosc za wcale nie wygorowane
 pieniadze. Moim zdaniem na rynku kolokacyjnym WDC jest jednym z
 najlepszych graczy. A przynajmniej moi Klienci sa zadowoleni :)

p.s. Acha, url: http://www.wdc.pl

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl