Kolokacja serwera - gdzie najlepiej ?

Autor: Michał Kaczorowski (mikacz_at_interweb.com.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 16:14:05 MET

Witam,

Rozwazam umieszczenie serwera WWW u zewnetrznego Provider'a
(kolokcja - tak to sie chyba specjalistyznie nazywa)
Nasze lokalne lacze do Polpak'u moze w sezionie nie wyrobic :-(

Rozwazam oferte Supermedia - w miare dobra wymiana ruchu w Polsce
(interesuja mnie tylko uzytkownicy z Polski), a ceny tez przyzwoite:
http://www.supermedia.com.pl/dostepy/serwery_kolokacyjne.htm

Nie wiem jeszcze czy obejmje to takze numer z klasy BGP ?

Czy ktos ewentualnie moze polecic jakis innych dostawcow (mimo ze jestem
z Trojmiasta to w gre wchodzi chyba tylko Warszawa).

Niezbedny warunek z mojej strony to dostep on-line do statystyk ruchu
dla poszczegolnych laczy provider'a.

Dzieki za sugestie.

Michal K.