Re: Kolokacja serwera - gdzie najlepiej ?

Autor: A.T.I. (boot_at_nomail.root.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 17:28:53 MET

"Michał Kaczorowski" <mikacz_at_interweb.com.pl> wrote in

> Rozwazam umieszczenie serwera WWW u zewnetrznego Provider'a
> (kolokcja - tak to sie chyba specjalistyznie nazywa)
> Nasze lokalne lacze do Polpak'u moze w sezionie nie wyrobic :-(

[...]

> Niezbedny warunek z mojej strony to dostep on-line do statystyk
> ruchu dla poszczegolnych laczy provider'a.

Na Twoim miejscu zainteresowalbym sie oferta iPartners mimo iz
zasadniczo kazdy ISP udostepnia w tej chwili kolokacje; w
funkcjonowanie firm dedykowanych oferujacych kolokacje i dzierzawe
serwerow we wlasnych centrach danych bym nie wierzyl (dotyczy nie tylko
Energis'u)

--
ati