Re: PLC - internert z gniazdka ROFL

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 16:13:46 MET

Algedi_at_f2virt.onet.pl (Szymko) wrote in <a5vhfs$e9l$1_at_news.onet.pl>:

/.../

>Oczywiscie ze TAK. Firma, która w Krakowie jest na kilku osiedlach
>dostarcza inet w cenie 55 PLN, calkiem niezlymi laczami, bo porównywalem
>do mojego SDI i chodzi im to o wiele szybciej, przydziela swoim klientom
>adresy z puli 10.x.x.x czyli puszczaja ich za maquarada. I nie jest to
>firma, która zmontowalo kilku kolesi tylko firma nalezaca do Group KIM
>S.A, która ma dosc spory kapital.
>I jak widac da sie.

(wycieto polskie znaki z cytatu)

Ale tak jak pisalem wyzej - PLC to nie siec osiedlowa ! Jesli Ipartners
wpadloby na pomysl, aby okablowac jakies osiedle mieszkaniowe - byc moze
zrobiliby to w ten sam - co KIM - sposob. A wydaje mi sie, ze technologia,
o ktorej mowimy, traktuje abonentow indywidualnie, nie zbiorczo. Ale moze
nie mam racji.

Mimo wszystko, sam znalazlem lepszy przyklad na to, co mowisz :-)
Aster City Net w Warszawie przez bardzo dlugi czas nie oferowalo
w ogole publicznych adresow IP, przydzielajac swoim klientom adresy
wewnetrzne w sieci miejskiej.....

Pozdrawiam,
Wojtek