Re: PLC - internert z gniazdka ROFL

Autor: Szymko (Algedi_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 15:00:08 MET

Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <skrzyp_at_hot.pl> napisał w wiadomości
> syncro_at_scatty.eu.org (Blazej Zimnak) wrote in
> <20020303203527.5ed85e02.syncro_at_scatty.eu.org>:
>
> /ciach.../

> Maskarada ? To nie siec osiedlowa ! Czy myslisz, ze szanujacy sie ISP
> spinalby swoich abonantow w siec za maskarada ?

Oczywiście że TAK. Firma, która w Krakowie jest na kilku osiedlach dostarcza
inet w cenie 55 PLN, całkiem niezłymi łączami, bo porównywałem do mojego SDI
i chodzi im to o wiele szybciej, przydziela swoim klientom adresy z puli
10.x.x.x czyli puszczają ich za maquaradą. I nie jest to firma, którą
zmontowało kilku kolesi tylko firma należąca do Group KIM S.A, która ma dość
spory kapitał.
I jak widać da sie.

--
Pozdrawiam