Re: PLC - internert z gniazdka ROFL

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Mon 04 Mar 2002 - 21:14:48 MET

begin Wojciech Skrzypinski napłodził(a):

> A wydaje mi sie, ze technologia, o ktorej mowimy, traktuje
> abonentow indywidualnie, nie zbiorczo. Ale moze nie mam racji.

mylisz sie , wszyscy z bloku dziela jedno pasmo , wszyscy z kilku
blokow tez dziela jedno pasna wezla na stacji transformatorowej , w
niemczech nie dostaja zew. IP (3 firmy jusz to w niemczech robia) ,
wszystko przez NAT leci

> Mimo wszystko, sam znalazlem lepszy przyklad na to, co mowisz :-)
> Aster City Net w Warszawie przez bardzo dlugi czas nie oferowalo
> w ogole publicznych adresow IP, przydzielajac swoim klientom
> adresy wewnetrzne w sieci miejskiej.....

tak samo jest w niemczech , chcesz IP to placisz

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/707