Re: TPSA a polski internet.

Autor: A.T.I. (boot_at_nomail.root.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 15:31:19 MET

"Kerin" <kerin_at_despi.net> wrote in news:a5eafo$agj$1_at_news.tpi.pl:

> 5. SDI to mozna nazwac DEMO internetu. Nawet z polowy jego zasobow
> nie mozna skorzystac (radio, video w czasie rzeczywisctym). O
> modemowcach juz nie wspominam nawet, oni to maja DEMO z Timelimit.

to juz jest NUDNE - wszyscy narzekaja na SDI/modemy - przez kilka lat
poslugiwalem sie wylacznie modemem (od razu podkresle ze byly to zawsze
modemy dobrej klasy) i nigdy nie narzekalem na jakosc polaczen - przez
znaczna czesc czasu prowadzilem na modemie administracje serwerami i
sporo prac natury webmasterskiej - wszystko na laczach przeklinanej
TPSA - obecnie uzywam w domu SDI i takze nie narzekam na jakosc
polaczen (a zdarza mi sie pracowac na tym laczu z trzech komputerow
jednoczesnie) imo jesli ktos nie umie ocenic swoich potrzeb i
skonfrontowac ich z rzeczywista klasa laczy nie powinien narzekac

ps. dodam tylko iz decyzja tpsa w sprawie dlawikow powoduje ze cisna mi
sie na usta slowa uznane powszechnie za obrazliwe i niecenzuralne - z
drugiej strony staram sie mimo to zrozumiec tok rozumowania tpsa

--
ati