Re: neostrada w Bydgoszczy

Autor: Tomasz Śląski (tslaski_at_skonet.pl)
Data: Thu 28 Feb 2002 - 15:30:32 MET

Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <skrzyp_at_hot.pl> napisał:

> Masz racje. Kiedys interesowalem sie ta tematyka - ale bylo to
> zainteresowanie raczej przelotne :-) Jesli chodzi o SDI na K66
> - zasugerowalem sie tym, co kiedys przeczytalem na w/w grupie.
> Ale z tego widze w archiwum, okazalo sie w koncu, ze SDI smiga na
> kazdej centrali ...co mnie cieszy ! Szkoda jednak, ze nie wszedzie.

Czasem jest to dobra wymówka dla TPSA - stara centrala - nie istalujemy,
a klientela naiwnie w to wierzy :->>

U mnie tez tak było...
Ale się nie dałem wywiesc w pole :-)

> A nie wydaje Ci sie, ze podpiecie Neostrady do analogowej centrali
> jest prostsze z technicznego punktu widzenia i - byc moze - tansze
> od przystosowywania calosci do wspolpracy z SDI ?

Z *technicznego* punktu widzenia nie ma różnicy - przepinasz 2 pary na
krosownicy w obu wypadkach ...

A czy wyposażenie Neo jest tańsze ? Śmiem watpić.
Poza tym do Neo trzeba wiecej (teoretycznie) Mbps doprowdzić ;-))

Pozdrawiam :-)

--
TOM
GSM +48 607 81 83 30   GG 139980 TS635-RIPE