Re: Ultimatum od TP SA

Autor: Sierp (mpreiss_at_o2.plSPAM)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 23:37:37 MET

Użytkownik "Marcin Bójko" <bojko_at_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> dwie
> http://www.wyborcza.pl/gospodarka
> O tu: http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=712638&dzial=0115

hehe :)))
wlasnie uslyszalem wypowiedz kogos z tepsy w TV (polsat, 23:18)
Cos w stylu "My po prostu dbamy o klientow, jezeli ktos od nas
wykupuje 2 Mega, to nei moze potem odsprzedawac kilku klientom
te 2 Mega. No nie da sie podzielic 2 Mega na 10 i miec 2 Mega".
Ciekawe czy ktos temu panu powiedzial na czym polega bycie ISP
i jak dziala polpak :)))
Wiecie co mnie najbardziej wkurza? Ze ludzie od takich wywiadow,
zamiast zaatakowac i zadac wlasnie takie sensowne pytanie
po prostu relacjonuje referat dalej...
I jak tu mozna liczyc na doinformowanie spoleczenstwa?
ehh... Tak samo artykuly wychwalajace PLC, no po prostu plakac
sie chce..

Sierp