Re: Dwa lacza bez bycia LIR'em

Autor: Grzegorz Janoszka (grzegorz.janoszka-nospam_at_pro.onet.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 16:22:00 MET

"Łukasz Grochal" <lukie_at_pc012.kozia-wolka.ppp.tpsa.com> wrote in message
> //-----
> 1. Why is PI space required rather than PA space?
>
> - If PI is requested for multi-homing please explain why the
> second provider cannot route PA space as a more specific
> route(with the PA block holder adding a more specific route
> too).
> //-----
> Jak myślisz, kto to napisał. Koszałek-Opałek?

Po pierwsze odpisuję się POD.
Po drugie zwracam uwagę na: "with the PA block holder adding a more specific
route too".
Chcesz powiedzieć, że jak mam 195.205.25.0/24 od TPSA i Telbank zaczął mi tę
klasę też rozgłaszać w swym BGP, to TPSA absolutnie bezproblemowo poza
prefiksem 195.205.0.0/16 zacznie wspaniałomyślnie rozgłaszać
195.205.25.0/24?
Jeśli tak, to zgadzam się, że masz rację - tak jest znacznie prościej.
Ale jakoś nie wierzę w taką wspaniałomyślność TPSA...

--
GJ