Re: Alternatywny internet.

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 25 Feb 2002 - 01:50:16 MET

Poszukaj

> Jest to zdefiniowane w RFC1149. Jesli chcesz na tym zastosowac
> technologie np. Voice over IP to lepiej bedzie zastosowac protokol
> opisany w RFC2549 ktory gwarantuje quality of service.
Podobnie TP SA ma zaimplementowane łącze przez Atlantyk, tyle, że pakiety
jadą pociągiem do Szczecina, tam są przeładowywane na żółwie morskie i
pędzone karawaną. Jak jakiś żółw zrobi skok w bok, albo odwali kitę po
drodze to jest "packet lost". To tłumaczy czas pingów do USA.
;-))

--
Pozdrawiam