Dziwny ten nasz polski świat - bylo: Alternatywny intern

Autor: Tomasz Śląski (t.slaski_at_perfekt.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 14:21:44 MET

Użytkownik "Fishbone" <SGluch_at_ego.pl> napisał:

> Ten post to pewnego rodzaju prosba.
> Choc moze wyda sie wyciem do ksiezyca :)

> Dzien 1: Telefon do UPC, operatora cableTV w moich scianach.
> Niestety brak kanalu zwrotnego
[...]

> Astercity niestety tez nie zainteresowane.
[...]

> Neostrada nie zadziala.
[...]

> No to SDI.
> Niestety brak portow.

[...]

> Tele2. Nie znajduje sie Sz.P w zasiegu.
[...]

No tak, i jak tu ma sie ten internetowy biznes kręcić ???
Dzierżawki udupione przez TPSA. Dochody z hostingów prawie zerowe,
jak człek chce sie podłaczyć to brak mozliwości, albo cena z ksieżyca.
Ja tam na mechanizmach rynku specjalnie sie nie znam, ale odnoszę wrażenie,
że mamy coś grubego i ciepłego cały czas wkładane w .... podczas mówienia o
rozwoju taniego i powszechnego dostępu do internetu w Polsce...

--
TOM
GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE