Re: Dwa lacza bez bycia LIR'em

Autor: Grzegorz Janoszka (grzegorz.janoszka-nospam_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 14:21:31 MET

"Łukasz Grochal" <lukie_at_pc012.kozia-wolka.ppp.tpsa.com> wrote in message
> Tak. Hint:

Nieprawda. Zastanów się, co mówisz :)
Co to da? Tyle, że cały ruch będzie wchodził przez drugiego operatora i
tylko w przypadku jego awarii oraz od sieci, które tną małe prefiksy będzie
ruch wchodził przez TPSA.

> 1) TPSA też ma rozgłaszać.
> 2) Dowiedz się, co to znaczy 'more specific route'
> 3) Poczytaj dokumenty dostępne na http://www.ripe.net/ zanim zaczniesz
> zgrywać eksperta.

Słońce, czytałem te dokumenty i zajmowałem się BGP dawno temu.
Wdrażałem BGP w Onet.pl na początku roku 2000 i adminowałem tym BGP przez
prawie dwa lata mając cztery pełne styki :)

Więc nie ucz mnie :)

Dla mnie EoT, jak ktoś coś chce wiedzieć, to na priva, nie będę zaśmiecał
grupy dyskusjami z Panem Grochalem.

--
GJ