Alternatywny internet.

Autor: Fishbone (SGluch_at_ego.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 15:59:48 MET

Ten post to pewnego rodzaju prosba.
Choc moze wyda sie wyciem do ksiezyca :)

Tak sie stalo, ze zamieszkalem na osiedlu Tarchomin, a konkretniej na ul.
Porajow.
Zanim kupilem pralke, zaczalem wiec myslec nad przystosowaniem gniazdka do
sieci.
No i zaczelo sie.
Dzien 1: Telefon do UPC, operatora cableTV w moich scianach. Niestety brak
kanalu zwrotnego, planujemy w ciagu najblizszych miesiecy (czyt. lat)
Osz wy. Dzwonie do konkurencji. Astercity niestety tez nie zainteresowane.
Dzien kolejny: Zdecydowalem sie knuc z tepsa.
Niestety dowiedzialem sie, ze u szanownego pana (to o mnie) Neostrada nie
zadziala.
No to SDI.
Po 3 tygodniach bez odzewu dzwonie od 3 godz. Wreszcie ktos przestal mnie
rozlaczac i podniosl prysznic.
Jestem na liscie. Niestety brak portow. Musze czekac na modernizacje.
Najbidniej miesiac (czyt. rok)
Dzien ktorystam: Chwytam sie brzytwy. Tele2. Dzwaniac znam odpowiedz: Nie
znajduje sie Sz.P (to znow o mnie) w zasiegu.
Dzien ostatni: Pisze na p.i.p.
Ciekawe czy tu tez mnie dobija :)

Jesli ktos widzial, jesli ktos wie o innych mozliwosciach stalego lacza z
inetem to b-a-r-d-z-o prosze o info.
Gdzie jeszcze moge szturmowac? Tylko nie kazcie mi sobie ciagnac
swiatlowodow, bo az tyle piniedzorow nie mam.

Fishbone
P.S. Prosze o odpowiedzi tylko otymistyczne :)