Re: Dwa lacza bez bycia LIR'em

Autor: Grzegorz Janoszka (grzegorz.janoszka-nospam_at_pro.onet.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 15:59:56 MET

"Jacek Zapala" <jacek_at_it.pl> wrote in message
> Gość dostał 195.205.25.0/24 i rozgłasza to sobie _pod_swoim_ASem_
> przez kogo chce. Jeśli ktoś ma w tablicy routingu to co on rozgłosił
> i całą tepsę, to puści jego ścieżką ze względu na more specific route.

Dokładnie.

> A jeśli tnie małe klasy (główna wada PI dla małych klientów), to i tak
> pakiet nie zginie, bo pójdzie do tepsy, tyle, że ścieżką ogłaszaną
> przez tepsę.
> No i jest lepiej niż w przypadku PI.

Lepiej? Przecież będziesz miał praktycznie ZAWSZE niesymetryczny ruting, a
to potrafi stwarzać problemy. Rozumiem, że firma Krzak i spółka może tak się
bawić, ale np. ja takiego czegoś bym nigdzie nie postawił, bo nie brałbym
żadnej odpowiedzialności za działanie tego.

Rozwiązanie to kojarzy mi się z tym, jak ktoś chciał puścić linię
telefoniczną po rurach wodociągowych i od centralnego ogrzewania, bo się
ponoć nie łączą z sobą...

--
GJ