Re: Dwa lacza bez bycia LIR'em

Autor: Grzegorz Janoszka (grzegorz.janoszka-nospam_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 17:01:31 MET

"Łukasz Grochal" <lukie_at_pc012.kozia-wolka.ppp.tpsa.com> wrote in message
> W czym konkretnie, poza może kwestiami finansowymi, leży ten problem?

W znalezieniu losi, którzy beda rozglaszac Twoja klase (patrz nizej).

> Popatrz, RIPE jest najwyraźniej innego zdania, bo takie właśnie
> postępowanie zaleca.

Taaaak? Chcesz powiedziec, ze jak dostalem przypuscmy od TPSA klase
195.205.25.0/24 i podlaczam sie do drugiego operatora, to ten drugi operator
ma rozglaszac klase 195.205.25.0/24 w swiat? I ze RIPE tak zaleca?
Zastanów sie moze nad tym, co mówisz, dobrze?

Chetnie Ci udowodnie, ze nie masz racji ;-P

No to jak to niby zrobic inaczej?

--
GJ