Re: Dwa lacza bez bycia LIR'em

Autor: Łukasz (lukie_at_pc012.kozia-wolka.ppp.tpsa.com)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 14:55:19 MET

"Grzegorz Janoszka" <grzegorz.janoszka-nospam_at_pro.onet.pl> writes:

> Nie, bycie/niebycie LIRem nic nie ma do mania/niemania laczy,
> problem jest z uruchomieniem BGP :)

W czym konkretnie, poza może kwestiami finansowymi, leży ten problem?

> Mozliwe, ale baaaaaaardzo nieladne i nastrecza mase problemów.

Popatrz, RIPE jest najwyraźniej innego zdania, bo takie właśnie
postępowanie zaleca.

> Konieczne jest posiadanie PI, LIRem nie musisz byc.

Nie jest konieczne posiadanie PI. Jest wygodne.

> Archiwum raz jeszcze.

Archiwum kłamie. Ze swej natury odzwierciedla stan przeszły,
nie obecny.

--
(-) Łukasz Grochal                                  lukie_at_rotfl.eu.org