Re: Jak zinterpretować?

Autor: Piotr Meyer (aniou_at_ati.webmedia.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 15:05:58 MET

Jakub Pałka <yaqpxm_at_f2virt.onet.pl> wrote:

> "The firewall has blocked Internet access to your computer (UDP Port
> 1157) from 217.98.20.34 (DNS)."
>
> Jak to zinterpretować?
> Jako, że moja wiedza na ten temat jest, powiedzmy delikatnie, mała
> każda konkretna wskazówka jest mile widziana.

No, no... poważna sprawa. A tak serio: to wygląda na odpowiedź
od DNSu (serwer przekładający wpisaną przez Ciebie nazwę domeny
na adres IP). Osobiście sugerowałbym wklepanie sobie do jakiejś
wyszukiwarki słowa 'firewall' i solidne przypatrzenie się
przykładom: oszczędzisz sobie (i innym) nerwów.

Pozdrawiam,

--
Piotr 'aniou' Meyer 		                                *
ANIOU: Artificial Networked Infiltration and Observation Unit