Jak zinterpretować?

Autor: Jakub Pałka (yaqpxm_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 10:42:03 MET

Witam.

Co może znaczyć próba dostępu do mojego komputera z IP 217.98.20.34
(ceres.tpsa.pl). Adres ten sporadycznie pojawiał się w logach firewala,
ale dzisiaj w przeciągu 10-15 min pojawił się 33 razy. Za każdym razem
blokowany był inny port.

Zresztą proszę oto przykład info:

"The firewall has blocked Internet access to your computer (UDP Port
1157) from 217.98.20.34 (DNS)."

Jak to zinterpretować?
Jako, że moja wiedza na ten temat jest, powiedzmy delikatnie, mała
każda konkretna wskazówka jest mile widziana.

--
Pozdrawiam
Jakub  Pałka