Re: Ultimatum od TP SA

Autor: Andrzej Podenkiewicz (kferro_at_idea.net.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 10:41:09 MET

Użytkownik "Andrzej Nakonieczny" <dzemik_at_pingwin.eu.org> napisał w
wiadomości news:a49c8e$jp7$1_at_walker.pcmedia.com.pl...
> Nie ja sprawę załatwiałem ale ogólnie było: macie tłumik którego nie
> zdejmiemy, możecie najwyżej zmienić umowę na nową (wiadomo, mniej
korzystną)
> w której będzie zdefiniowana max. prędkość jaką da się osiągąć. Cóż,
> nie mieliśmy wyjścia ... :(

I co bardzo Cię zdziwiło że w TPSA są jeszcze ludzie którzy nie lubią być
robieni w konia. Bo ja uważam za co płacisz tyle dostajesz. A inni
operatorzy to są łaskawsi i bardziej szczodrzy ???

--
Pozdrowienia
kferro_at_telefonia.skonet.pl   http://www.apotel.republika.pl