Re: Internet na warszawskich Jelonkoach.

Autor: Dominik cigalski (scigi_at_mandarynki.waw.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 10:41:42 MET

On Wed, 30 Jan 2002 16:49:02 +0000 (UTC), ArturRP
<arturrpKOCHAM_at_SPAMidea.net.pl> wrote:

> [...]

[...]

>Wydać chcę jak najmniej i interesuje mnie jak największa prędkość ;)))
>
>Ale poważnie to trudno powiedzieć -- jeśliby się dało to byłbym
>zadowolony przyłączem indywidualnym, na warunkach oferowanych np. przez
>telewizje kablowe. Jeśli się nie da, to jakieś łącze na potrzeby sieci
>osiedlowej -- jakiś czas temu było 12 osób, więc łącze musiałoby być
>0.5-1Mb, za cenę max 100zł.

Wystarczy połowa prędkości którą podajesz na tych 12 i też będzie
dobrze, no chyba, że chcesz non stop jakiś streaming oglądać.

Pozdrawiam,

Dominik Norbert Ścigalski dominik_at_mandarynki.waw.pl
http://scigi.mandarynki.waw.pl .oOo. +48609025708