Re: Ultimatum od TP SA

Autor: Radoslaw Pieczonka (goblin_at_pentex.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 16:12:19 MET

> Spokojnie , na razie mamy tu domniemanie kolejnego przegiecia ze strony
> tepsy - nie osobiste porachunki.

To nie domniemanie :-/
Wczoraj pani w TP S.A. OT Gdansk poinformowala mnie bardzo uprzejmie
ze jezeli chce zalozyc nowe lacze to mam do wyboru lacze
teleinformatyczne 9600 lub trakt cyfrowy (brrr....)
No i tym sposobem mam problem... ciekaw jestem jak sprawa sie
rozwinie, bo dwoch znanych mi ISP prowadzi jakies rozmowy z TP.

--
Goblin.