Re: Open realy

Autor: tomasz dudzisz (eileen_at_spam-no-thanks.0x31337.net)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 15:23:16 MET

Użytkownik "Szymon Sokół" <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> napisał w
wiadomości news:a3pnaf.3vuf2vv.1_at_sloth.hell.pl...
: >p.s. Przez ostatnich kilka lat nie sądziłem że dożyję momentu kiedy
Szymon
: >użyje wulgaryzmu publicznie ale oto stało się! Zanotowałem skrzętnie w
: >notatniczku, będzie co wnukom opowiadać - ale i tak pewnie nie uwierzą ;)
:
: E, zdarzało mi się i wcześniej, jak ktoś mnie *bardzo* zirytował. Wstydzę
się,
: ale jak o 1 w nocy człowiek siada do newsów ledwo żywy i czyta takie
brednie,
: jeszcze do tego w wykonaniu studenta własnej uczelni, to nerwy
puszczają...

Z calym nalezytym szacunkiem przepraszam i prosze o wybaczenie.
Tym bardziej, iz nie mam prawa glosu co do pewnych kwestii - "to to
nawet z informatyki nie jest". Lecz prawda jest taka, ze czasem
studenci wi(e)dzieli wiecej na UCI niz by sie to adminom tejze snilo.

pozdrawiam serdecznie

tomasz dudzisz [luzer_*agh.edu.pl]