Re: Ultimatum od TP SA

Autor: Elkom (elkom_at_fom.pl)
Data: Tue 12 Feb 2002 - 20:06:14 MET

"Radoslaw Pieczonka" <goblin_at_pentex.pl> wrote in message

> To nie domniemanie :-/
> Wczoraj pani w TP S.A. OT Gdansk poinformowala mnie bardzo uprzejmie
> ze jezeli chce zalozyc nowe lacze to mam do wyboru lacze
> teleinformatyczne 9600 lub trakt cyfrowy (brrr....)
> No i tym sposobem mam problem... ciekaw jestem jak sprawa sie
> rozwinie, bo dwoch znanych mi ISP prowadzi jakies rozmowy z TP.

Tak sie to rozwinie, ze to juz koniec niezaleznych ISP ! W 3city dzisiaj
wsadzono kilka tlumikow i nawet Internet Partners nie moze juz zestawiac
lacz. To tlumikowanie nie ma na celu ograniczenia transferow ale
wyeliminowanie was skutecznie z rynku. Draki wielkiej nie bedzie, bo
jestescie zbyt rozdrobnieni i za slabi zeby ja zrobic.
Tlumikow nie musza miec nawet na 10% lacz. Po kolei beda wsadzac kolejnym
ISP az zrezygnuja i tak do skutku. Zapewne radzili psychologa i socjologa
jak zalatwic to bez wielkiego skandalu. Wlasnie was wycinaja panowie, w
pien.