Ultimatum od TP SA

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 23:48:20 MET

Hej.
Ten list idzie na dwie grupy. Przepraszam za cross, ale mam nadzieję, że cel
na tyle pobożny, że mi wybaczycie :-). Czytam obie grupy, ale byłbym
wdzięczny za odpowiedzi również na priv.

Postanowiłem dobrać się tepsie do tyłka z łączami dzierżawionymi. Potrzebuję
jak najwięcej dowodów na to, że TP SA wymusza wykupienie traktów cyfrowych.
Jeśli ktoś dostał ultimatum że albo trakt albo dławiki to proszę o e-mail.
Jeśli ktoś z was dostał pisemne ultimatum to proszę o skan w jpg na priv,
albo faks na numer (022)841 69 20, dopisek Marcin Bójko, dział Nauki.
Mam już dokumenty z Miechowa pod Krakowem i Łodzi. Im więcej dostanę
potwierdzeń praktyk tepsiarzy tym lepiej - można wtedy większy szum zrobić.

Rozmawiałem już z URT, które wstępnie mówi, że tepsiarze muszą świadczyć
usługi z cennika, albo dostaną kary. Znalazłem też piękny zapis w Prawie
Telekomunikacyjnym:

Art. 61

5. Cena usługi dzierżawy łączy telekomunikacyjnych powinna być niezależna od
sposobu wykorzystania łączy telekomunikacyjnych przez użytkownika oraz
dotyczyć wyłącznie:

1) łączy telekomunikacyjnych znajdujących się pomiędzy punktami sieci,
do których użytkownik ma dostęp,

2) należności za zestawienie łącza oraz okresowej należności za jego
dzierżawę.

Ponieważ tepsa jest teraz operatorem dominującym to mają związane ręce. Chcę
wydobyć od URT opinię czy wstawianie dławików w linie dzierżawione jest
zgodne z prawem telekomunikacyjnym.

Wszystko znajdzie się w Wyborczej. Jak namówię chłopaków z Gospodarki to w
głownym grzbiecie we wtorek albo w środę. Jeśli nie to w Komputerze 19
lutego.

--
Pozdrawiam