Re: Open realy

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 12:55:30 MET

On Fri, 8 Feb 2002 14:59:53 +0000 (UTC), "Grzegorz Janoszka"
<grzegorz.janoszka-nospam_at_pro.onet.pl> wrote:

>Te kilkanascie serwerów w uci prezentuje jeszcze jako taki stan, ale to, co
>sie dzieje w innych wydzialach, to wola o pomste do nieba. Fizyka,
>zarzadzanie i inne takie maja open-relaye, rozsiewaja nimdy i robia wiele
>innych nieprzydatnych, brzydkich rzeczy.
Ogólnie to masz rację, wiele wydziałowych serwerów jest zaniedbanych, ale co
do open relayów... pokaż mi jakiś? Najlepiej na fizyce albo zarządzaniu, skoro
twierdzisz, że takie są :->

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow                 O