Re: Open realy

Autor: Marek Iwanejko (miwanejk_at_hehe.elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 13:57:23 MET

Grzegorz Janoszka <grzegorz.janoszka-nospam_at_pro.onet.pl> wrote:
> Pomijam juz firewalle w katedrze informatyki, kt?re bronia z calych sil
> serwerow przed akademikami, za to nie blokuja kompletnie niczego ze swiata
> :-P

Z tymi firewallmi na uczelniach (gdzie duzo studentow zna sie na
zagadnieniach sieci komputerowych) to jest ciekawie...

...bo nie wiadomo w ktora strone on ma dzialac:
- bronic studentow przed swiatem?
- swiat przed studentami?
- uczelnie przed studentami?
- studentow przed studentami?

No i im wiecej zdolnych studentow tym ciekawiej ;-)))

pozdr,
 m.

--
Usun "hehe" z mojego adresu aby do mnie odpisac.