Re: Z Polboksu do Ipartners, czyli droga przez

Autor: Leszek Krupiński (leszek_at_php.net)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 22:18:36 MET

Ship log, stardate: [-30]7984.1, Jacek Zapala reports:
> podstawie adresów docelowych. I jeśli jakiś adres docelowy (np. ten,
> który podałeś) jest adresem TPSA, to jest routowany do TPSA i choćby
> jakiś admin mówił, że "to łącze jest jakoś powiązane z ipartnersami",
> to pakiet wygenerowany poza ipartners do tego adresu poprzez ipartners
> iść nie będzie. Po prostu taki router przy podejmowaniu decyzji gdzie
> to posłać bierze pod uwagę informację "to jest adres TPSA" oraz
> "pakiety do TPSA ślę tędy a tędy".

To akurat wiem, dlatego nierozumiałem, jak takie coś (dodatkowy alias IP
na serwerze) może podnieść przepustowość łącza "w świat", skoro i tak w
DNSach jest IP polpakowe. No ale nie ważne. Aż tak bardzo mnie to nie
interesuje skoro łącze już działa.

--
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]