Re: Jaka opinia o Dialogu?

Autor: Piotr Jaworski - ABBOZZO (admin_at_abbozzo.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 15:59:19 MET

Użytkownik "paraflaj" <paraflaj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Proszę o opinie o internacie z Dialogu "dialnet co dzień". Szczególnie
> interesuje mnie w trakcie dnia.
> Czy są zatory i jak często itp. w porównaniu do SDI, oraz inne uwagi.

Witam!
Mam przyjemnosc posiadac lacze 115kb z TPSA (nie SDI :) ) i do tego uzywac
dosyc czesto
Dialog CDI i Dialog MINISIEC :). Moje odczucia na dzien dzisiejszy sa
nastepujace :

1. CDI - dziala mi na tym siec firmowa z 6 kompami, lacze jest uzywane w
godzinach 7 - 16
i jeszcze sie nie zdarzylo, zeby cos nie dzialalo, przegladajac logi z pracy
lacza zauwazylem
ciekawostke, mianowicie powinno byc rozlaczane co 10h i ponownie wdzwaniane
ale czasem potrafi
wisiec i 20h :) ciekawe :).
Transfery na laczu przez caly czas w sumie maksymalne :), bardzo dobrze
dzialaja serwisy zagraniczne
z polskimi jest ciut slabiej ale prawie niezauwazalnie. Jedyny minus brak
stalego IP.

2. Dialog MINISIEC - bardziej ambitna wersja CDI mozna to wpiac bezposredni
do LAN,
dziala bez zastrzezen i nie ma ograniczenia do przepustowosci portu RS w
komputerze :).
W komplecie bardzo fajny router CISCO skonfigurowany przez Dialog. Mozna na
tym
postawic nawet serwer poniewaz daja stale IP. Sprawdzalem szybkosc dzialania
i widocznosc
takiego serwera w sieci i jest dobrze :)

3. Lacze z TPSA uzywam bo musze :) - w sumie dzialanie lacza jest mniej
wiecej takie jak fazy ksiezyca.
Raz dziala swietnie i leci calym pasmem a czasem nie mozna sie polaczyc z
drugim modemem bo jest
jakis feler na drucikach TPSA :))))) (najczesciej jak pada deszcz )

podsumowujac

Dialog ma naprawde dobra oferte, cenowo i jakosciowo i polecma ja wszystkim
znajomym.
Czekam na lacza 1MB w Dialogu :) , aktuana oferta 128KB lub 2MB jest troche
malo atrakcyjna cenowo :)
w porownaniu do TPSA :) ale patrzac od strony jakosciowej to TPSA zostaje w
tyle.
(Na zakonczenie: Nie pracuje w Dialogu :))))) )

--
\\// Piotr Jaworski piotr.jaworski_at_abbozzo.pl
//\\ Firma "ABBOZZO" IGE