Re: Z Polboksu do Ipartners, czyli droga przez

Autor: Leszek Krupiński (leszek_at_php.net)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 21:21:35 MET

Ship log, stardate: [-30]7979.1, Jacek Zapala reports:

> Udowodniłeś tym mailem, że może expertem to jeszcze nie jesteś, ale
> jego godnym następcą z pewnością.

No to miło że tak sądzisz, ale zadałem pytanie co się może dziać na
danym odcinku, a kupa ludu rzuciła wynikami whois. Widzisz gdzieś jakiś
mój błąd? Wiem, że łącze jest w jakiś sposób powiązane z ipartnersami i
ijednocześnie tepsą, co napisałem. Nie wiem jak to dokładnie jest
zorganizowane, więc nie pisałem.

--
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]