Re: Z Polboksu do Ipartners, czyli droga przez

Autor: Leszek Krupiński (leszek_at_php.net)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 21:21:49 MET

Ship log, stardate: [-30]7979.4, Przemyslaw Maciuszko reports:
> A to ciekawostka. A do IP pakiety leca mentalnie?
> A nie juz wiem. Pigeon ;)

Piszę na karteczce, pakuję w kopertę, naklejam znaczek i zanoszę
na pocztę.

A teraz odrobina komentarza. Nie znam się na dużych sieciach i na
razie nie mam zamiaru, bo mi to nie jest potrzebne. Napisałem to,
co się dowiedziałem od admina, co zaznaczyłem. Zadałem relatywnie
proste pytanie: czy ktoś wie co się może dziać na odcinku takim
a takim. No i dostałem 11 czy 12 odpowiedzi od ludzi którzy umieją
korzystać z whois. Dziękuję, ja też umiem z niego korzystać, ale
nie to było przedmiotem mojego pytania.

Z Ziemkiem doszliśmy do wniosku, że to pewnie ruter robi w
odpowiednim miejscu NATa, ale to nie ważne. Przecież i tak
fajniej jest powyśmiewać kogoś, nie? I zadaj tu człowieku pytanie
na grupie dyskusyjnej...

--
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]