Re: Jaka opinia o Dialogu?

Autor: SpasticBoy (spasticboy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 04:06:03 MET

Użytkownik paraflaj w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3jld0$ggt$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Proszę o opinie o internacie z Dialogu "dialnet co dzień". Szczególnie
> interesuje mnie w trakcie dnia.
> Czy są zatory i jak często itp. w porównaniu do SDI, oraz inne uwagi.

Witam
Mialem lacze analogowe do grudnia 2001... transfer srednio 4.7 k (48000kbps)
od grudnia mam ISDN i transfer max do 11k z hakiem (srednio 98kbps)

Niestety Dialog od miesiaca strasznie kombinuje (podobno modernizuje siec) i
zdazaja sie problemy z logowaniem do sieci... ale mysle, ze jak skoncza i
wszystko wroci do normy to powinienes byc zadowolony.
IMHO czy Dialog czy SDI dla przecietnego usera nie ma znaczenia... Raz cos
kleknie w Dialogu a raz TPSA... Ostatnio troche lepiej chodzi TPSA.
Przy tego typu dostepie do netu najwazniejszym kryterium jest chyba cennik i
tu ciagle wygrywa Dialog.

Pozdrawiam
spastic