Re: SDI - TPSA - rewelacja!

Autor: Tommy (tm1_at_poczta.fm)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 15:05:34 MET

"Marek Hall" <marekhall_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Nawet gdy będziecie pisać po 200 postów dziennie na tą grupę, że pingi
Wam
> gdzieś
[...]

Az chcialoby sie znowu zadac pytanie "To po co jest ta grupa", ale przy
okazji dyskusji o moderowaniu bylo to juz "walkowane".
Wydaje mi sie, ze posty wysylane na te grupe podlegaja jakims dodatkowym
kryteriom, by mogly zostac uznane za "ontopic". Ja natomiast od dluzszego
czasu wcale nie widzialem tu postu, ktory dotyczy "problemow _polskiego_
internetu". Do kazdego moglbym wymyslec, ze akurat mnie nie dotyczy, zatem
tez nie jest problemem _polskiego_ internetu jako calosci i jest offtopic.
Ilu osob musi dotyczyc problem lub zjawiska jakiej skali, by mogl byc bez
obaw tu omawiany ? Mysle ze to bardzo subiektywne. Poza tym prosze podac
wiekszego providera od TP. Jasne, ze to nie jedyny, ale to chyba nie
szczegol ze reszta ma ulamek tego o oni. Zreszta dla dobra tej grupy niech
ludzie lepiej zaczna wysylac jak najwiecej trace'ow, bo z tym moderowaniem
za chwile zdechnie do konca ;). Choc oczywiscie zdaje sobie sprawe ze wiele
osob cieszy taki stan rzeczy - nie trzeba wiele czytac, szukac postow.
Zastanawiam sie dlaczego istnieja takie grupy jak np. pl.comp.pecet - tyle
postow, tyle czytania - moze przydalaby sie moderacja ? ;)

tom