Re: SDI - TPSA - rewelacja!

Autor: Marek Hall (marekhall_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 22:25:51 MET

Użytkownik "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Nie no bez przesady aby sobie siedzieć i udawać że jest wszystko OK jak OK
> nie jest.
> W chwili obecnej pingi z Dolnego Śląska na reszte PL są jak by Ziemie te
> pakiety okrążały
> a tpsa nie daje żadnej informacji że coś jest robione. Chyba nie można
sobie
> siedzieć i cieszyć
> się z zakupu za 800zł + 140zł co miesiąc na coś co jest bez użyteczne ???
> Rozumie żeby ktoś z tpsa się "poświecił" i dał chociąż posta na
> pl.internet.komunikaty że
> [...]
Luuuuuuudzie !!!!

Nawet gdy będziecie pisać po 200 postów dziennie na tą grupę, że pingi Wam
gdzieś
nie odpowiadają to i tak to niczego nie zmieni !!! Nie podpisaliście z
pl.internet.polip umowy
na świadczenie usług, ale z tepsą i do nich kierujcie swe narzekania jeśli
nie mogą zapewnić Wam
należytej QOS.
Mam zatem propozycje - albo załóżcie sobie nową grupę typu
pl.internet.tpsasux albo pisząc post
umieszczajcie w tamacie odpowiednią informację (tpsa sux, etc).
Niezainteresowani tym problemem nie będą musili czytać Waszych narzekań.

Pozdrawiam
Marek Hall