Re: SDI - TPSA - rewelacja!

Autor: Woyciech Wielogorski (xor_at_interia.pl)
Data: Sat 02 Feb 2002 - 15:05:39 MET

"PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> wrote in message
> Nie no bez przesady aby sobie siedzieć i udawać że jest wszystko OK jak OK
> nie jest.
> W chwili obecnej pingi z Dolnego Śląska na reszte PL są jak by Ziemie te
> pakiety okrążały
> a tpsa nie daje żadnej informacji że coś jest robione. Chyba nie można
sobie
> siedzieć i cieszyć
> się z zakupu za 800zł + 140zł co miesiąc na coś co jest bez użyteczne ???
ja place miesiecznie 15 razy wiecej za cos, co tez czasem jest raczej malo
uzyteczne, co nie znaczy ze musze publicznie rwac wlosy z glowy na grupie...

z Wroclawiem sa problemy odkad tylko pamietam - i co? i nic! ani posty na
polip nie pomogly, anie pewnie tysiac listow do tpsa, moze po prostu czas
zmienic operatora. we wroclawi nie ma raczej z tym problemu, ja niestety nie
mam wyboru :(

pzdr