Re: SDI - TPSA - rewelacja!

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 20:28:33 MET

> Skonczcie juuuuuuz, please.....
> Mnie tez boli ze polpak mi prawie stoi, ale juz nie moge tych wiecznych
> wyzalen na niedobra telekomunikacje...

Nie no bez przesady aby sobie siedzieć i udawać że jest wszystko OK jak OK
nie jest.
W chwili obecnej pingi z Dolnego Śląska na reszte PL są jak by Ziemie te
pakiety okrążały
a tpsa nie daje żadnej informacji że coś jest robione. Chyba nie można sobie
siedzieć i cieszyć
się z zakupu za 800zł + 140zł co miesiąc na coś co jest bez użyteczne ???
Rozumie żeby ktoś z tpsa się "poświecił" i dał chociąż posta na
pl.internet.komunikaty że
jest sobie łącze Wałbrzych-Wrocław i jest ono od paru miesięcy nie
wytarczające ale planuje się
jego rozbudowe... ale gdzie tam.
Miejcie sobie sekundowe lagi w tym Dolnym Śląsku a póki nie bedzie masowych
skarg to tpsa
będzie udawać że problemu nie ma.
TPSA wychodzi z założenia że jeśli terminal loguje sie do internetu a poczta
jakoś się ściąga to
internet działa i dobrze jest. Paranoja....
Dlatego właśnie powinno się takie problemy nagłaśniać jak tylko się da.

--
Pozdrawiam
PhoeniX    GG:830328