Re: problem natury prawnej

Autor: Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski (kaszpir_at_kaszpir.waw.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 14:22:24 MET

> Dla bardziej zielonych w tych sprawach ode mnie na pewno tak...

ROTFL. Po pierwsze tojestes anonim. Po drugie reklamujesz spamerow i tyle.
Wlasnie dzis dostalem (Message-ID: <BFEDKFAJIKHNDIIMFAOGEEEMGEAA.help_at_az.pl)

> Nie każdy jest przecież tak obcykany jak Ty, bo sa nowi i biedniejsi,
> których nie stać na ciągłe sleczenie w necie, bo albo musza pracować, albo
> oszczędzać... a sam czytam, żeby się też czegoś dowiedzieć i nauczyć.

Jestes biedny? A stac Cie na posrednikow???

> A o az-ecie sam nie wiem wszystkiego i też nie jestem pewien jak tam
będzie,
> bo dopiero robię swoje serwisy.

Nie no pewnie, rob sobie. Wszyscy powinni o tym wiedziec. To jest prawdziwy
problem polskiego Internetu.

I kolejny raz wielkie brawa dla moderatorow tej grupy.

-- Kaszpir