Re: problem natury prawnej

Autor: Roy d'Angoulmois (tukurumba_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 12:43:17 MET

Użytkownik "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <kaszpir_at_kaszpir.waw.pl> napisał
w wiadomości news:a2lspo$jto$1_at_news.tpi.pl...

> Zupelnie jak by nie mozna we whois na www.dns.pl w NASK-u.
>
> Czy poza reklama wniosles cos do watku? ;)

Dla bardziej zielonych w tych sprawach ode mnie na pewno tak...
Nie każdy jest przecież tak obcykany jak Ty, bo sa nowi i biedniejsi,
których nie stać na ciągłe sleczenie w necie, bo albo musza pracować, albo
oszczędzać... a sam czytam, żeby się też czegoś dowiedzieć i nauczyć.
A o az-ecie sam nie wiem wszystkiego i też nie jestem pewien jak tam będzie,
bo dopiero robię swoje serwisy.

Be happy!

Roy