Re: koszalin ownz?

Autor: Grzegorz Krolikowski (zajceff_at_cut-this.irc.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 12:43:03 MET

Adam Obszynski <awo_at_freebsd.pl> napisał(a):

> ja tam zawsze bedac w domu w Koszalinie mam problemy z 0202122
> na pewno nie jest to wina linku modemowego tylko wlasnie gate 8-(

ztcw, od początku stycznia niestabilnie pracował w/w router tpsa i przez
to były takie dziwne sytuacje. zastanawiające jest to, że router ten
został wymieniony na nowy dnia 14 stycznia (ponoć) a sieć nadal się
dziwnie zachowuje. choć trzeba przyznać, że jest trochę lepiej :)

--
Grzegorz Królikowski - zajceff_at_freebsd.chojnice.pl - http://zajceff.de
GCS d- s-:- a-- C++ BL++ P+ L++ E---- W++ N++ PS+ X+ R- tv+ b h r--