Re: Łacza satelitarne

Autor: Marcin Szplit (M.Szplit_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 00:20:36 MET

Użytkownik "Lukasz Biegaj" <yhxnfm_at_ovrtnw.arg.invalid> napisał w wiadomości
> OK, ale posiadajac SDI duzo takie proxy Ci nie da - natomiast lacze
> satelitarne (EuropeOnline, rowniez probowalem na wlasnej skorze) czesto da
> Ci wiecej. Trudno jest pod tym przegladac np. strony www, ale jesli chodzi
> np. o sciaganie danych to nie jest rzadkie np. 40 kilobajtow na sekunde z
> serwera w Rosji.
Ja widziałem nawet chwilowe transfery rzędu 120k/s Ale cóż z tego skoro
średnio wychodziło np. 2? Zresztą sama firma wycofuje się nieco z oferty
typy Internet via sat promując raczej usługę polegającą na przesyłaniu
plików bez kanału zwrotnego. I wtedy rzeczywiście masz 2 Mb/s. Podtrzymuje
swoją opinię, że SDI+sat to(być może na razie) nie jest najlepszą ofertą.
Pozdrawiam
Marcin