Re: Łacza satelitarne

Autor: Lukasz Biegaj (yhxnfm_at_ovrtnw.arg.invalid)
Data: Mon 21 Jan 2002 - 12:36:55 MET

Marcin Szplit <M.Szplit_at_klub.chip.pl> wrote:
> Daj sobie spokój! Chodzi tragicznie wolno przy koszcie rzędu 600 zł rocznie.
> to totalne nieporozumienie. Sprawdziłem to niestety na własnej skórze.
> Lepiej już za podobną kwotę wykupić sobie proxy np. www.arx.pl

OK, ale posiadajac SDI duzo takie proxy Ci nie da - natomiast lacze
satelitarne (EuropeOnline, rowniez probowalem na wlasnej skorze) czesto da
Ci wiecej. Trudno jest pod tym przegladac np. strony www, ale jesli chodzi
np. o sciaganie danych to nie jest rzadkie np. 40 kilobajtow na sekunde z
serwera w Rosji.

--
Lukasz Biegaj * http://www.lukasz.biegaj.net/ * yhxnfm-ABFCNZ_at_ovrtnw.arg ROT13