Re: interesujące ustawienia w DNS tpnet

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_addr.in.reply-to.invalid)
Data: Tue 22 Jan 2002 - 00:20:03 MET

On nie, 20 sty 2002 at 20:01 GMT, citizen Piotr Majka testified:
> Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_addr.in.reply-to.invalid> napisał(a):
>
> [cut]
>
> Chyba pomyliłeś tą grupe z hostmaster_at_tpnet.pl

dns_at_tpsa.pl chyba raczej? W każdym razie osoba zainteresowana
tymże już tam napisała i poprawili.

> Ludzką rzeczą jest się mylić, ale Ty pewnie nigdy pomyłek nie
> popełniasz.

Oczywiscie ludzką rzeczą się mylić. Ale akurat to, MSZ, spokojnie
może być wpisywane automatycznie. A już napewno wpisanie w revDNS
może być automagiczne.

bart

--
"Nie musisz mi tlumaczyc szanowna kolezanko czym jest internet - dysponuje
 laczem stalym i wiem cos na ten temat !!!" - (c)Dariusz Kaminski