Re: dialup - internetia

Autor: Zinman (zinman_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 02:51:48 MET

Taka rzecz trzeba reklamowac. Nie powinno tak byc. To pomylka. Ryczalt nie
powinien zostac zlikwidowany po zmianie taryfy.

Na stronach Netii (www.internetia.pl) w czesci dotyczacej uslug dostepu do
Internetu sa listy dyskusyjne (komentarze),
gdzie mozna zglosic takie przypadki. Listy sa czytane przez ludzi z Netii,
ktorzy sa odpowiedzialni za uslugi dial-up. Mozna tam napisac o problemach
przy zglaszaniu reklamacji, niekompetencji osob odpowiedzialnych za obsluge
klienta, problamch technicznych z polaczeniami itp. Jest wtedy duza
szansa, ze sprawa szybko zostanie zalatwiona, bo trafi do ludzi
odpowiedzialnych za dana usluge a nie do szeregowych pracownikow w Call
Center Netii.

Pozdrawiam

Zinman