Re: Jaki provider ?

Autor: Jarek Hirny (jeronimo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 19 Jan 2002 - 02:51:31 MET

I stało się tak, że Dominik Ścigalski napisał(a):

> SDI Lepiej niz ACN? Wolne zarty... Ja mam serwer na ACN'ie
> upstream 128 down 256, wszystko tylko smiga przez Ebone'a!

...za co pewnie dopłacałeś, bo w standardowym pakiecie jest down 256 a up
całe 32.

A ja wcale nie twierdzę, że SDI jest lepsze od ACN. Choć akurat na swój
egzemplarz nie narzekam -- pady zdarzają się sporadycznie, transfery tak od
trzech-czterech miesięcy tez niezgorsze.

--
Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666