dialup - internetia

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz.gora_at_inetia.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 10:52:34 MET

Korzystam z internetii (dialup) i od pewnego czasu mam problem z pracą
w sieci. Przy niemal bezproblemowym łączeniu się z netem i
wynegocjowaniu maksymalnej dla mojego modemu prędkości połączenia
następuje... Właśnie - po odebraniu czasem zaledwie 1KB sieć zamiera.
Od tygodnia moje łaczenie się z inetem wygląda tak: łączę się,
rozłączam, łączę, rozłączam... i tak po kilka razy, aż nastepuje ten
cudowny moment, że moge odebrać pocztę :/
Szlag mnie powoli trafia. Jeszcze 2 miesiące temu internet huczał aż
miło było przekroczyć limit 100 godzin, teraz... wiadomości z 2 grup
ściagam 0,5 godziny.
*70 powiedziało mi żebym spróbował innego modemu i że problem leży po
mojej stronie, a ja nie wiem czy ma rację. Dziwne, kolega ma
identyczny problem... Miesiąc temu {wtedy po raz pierwszy coś siadło}
dopiero po 5 telefonie technicy poinformowali mnie, że w strefie
toruńskiej były jakieś problemy. A teraz?...

Jako że wczoraj technik powiedział mi, że jestem pierwszą osobą, która
zgłasza taki problem, to mam prośbę do korzystających z usługi Netii w
strefie toruńskiej - czy macie podobne problemy? {może być na priv}

--
Pozdrówka
Grzegorz