Re: Onet się kaszani

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 17 Jan 2002 - 21:41:55 MET

"Paweł 'Róża' Różański"
> Onet się sypie.

Czy tylko ja tak mam, że ściąga mi pocztę i w pewnym momencie komunikat, że
połączenie nieoczekiwanie zostało zakończone... i znowu muszę od nowa
ciągnąć
:(
Dzieje się tak oczywiście na onecie (u mnie przez modem jak i na stałym
łączu u znajomej osoby), bo np poczta.fm takich jaj nie robi.
A onet jakieś 2 lata temu to było najlepsze konto i tak pięknie i szybko się
z niego ściągało, weszli tam tylko jacyś wiejscy fachmani zaczęli mieszać w
oprogramowaniu i wszystko spieprzyli :(
A teraz jak napisałem do nich prośbę aby coś poprawili, że się źle dzieje to
nawet nie raczą nic odpowiedzieć :(
Dawniej to zawsze mi odpowiadali, przeprowadzali testy i często się
okazywało, że faktycznie gdzieś coś leży na drodze od serwera do mnie lub
oni mają problemy ze sprzętem.
Dzieje się taka lipa od czasu gdy onet wykupiła ta sama firma co TVN - to
jest jakaś firma ITI ?
Wszystko schodzi na psy :(

--
TNIJ CYTATY !!!