Re: Onet + Opera = coś dziwnego

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 13 Jan 2002 - 14:28:05 MET

"Zbigniew Zawada" <zzawada_at_poczta.neostrada.pl> wrote in

> Jak ściągam pocztę z konta onetowego do operowego czytnika poczty (6.0) i
> zamykam program, to po następnym otwarciu w inboksie widzę tylko "temat" i
> "rozmiar" a znikają mi dane "od kogo" i "data", co jest do bani, bo nie ma
> jak sensownie sortować poczty. Myślałem z początku, że to niedoskonałość
> młodej Opery szóstki, ale wczoraj ustawiłem również ściąganie swojej
> poczty z Wirtualnej Polski, Neostrady i Yahoo. I wszystko jest w tych
> mailach w porządku. Co to może być? Jakiś dziwoląg onetowy, czy jednak
> operowy?

            Na mój gust wina Onetu. Kumpel ma podobną sytuację, tylko że dodatkowo
maile z załącznikami dochodzą bez załączników, a rozmiar podaje taki, jakby
załącznik był. Myślał, że wina Hamstera, ale jednak nie... Interwencję u
adminów sobie odpuścił, bo kupił płatne konto...

ps. Onet się sypie. 'No reply for DELE command' to standard (znowu). Do tego
takie kwiatki... Wybrałem najszybsze rozwiązanie: Onet jest obecnie tylko do
grup (i spamu ;-) ), a do ważniejszych rzeczy mam inne konta (póki co
działają bez problemów).

FUT: polip

--
/****               Here comes the war.              ****\