Re: [Chello] Błąd routingu?

Autor: Grzegorz Podsiadło (empeg_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 16:29:53 MET

Dominik Ścigalski wrote in news:a22583$1lud$1_at_pingwin.acn.pl:

> Na subiektywnym odczuciu od kliknięcia do pojawienia strony,
> porównanie u mnie i u niej.

a jesteś pewien dobrej konfiguracji ?
nie ma jakiegoś "dzikiego" proxy ustawionego ?

bo u mnie:
onet,wp,gazeta,tpnet,astercity,google < 1s
cnn, msnbc, microsoft < 5s
yahoo, altavista <2s
a pliki ciągną się do 55k/sek - czego u Ciebie bez zmiany abonamentu
nie da się raczej osiągnąć - poza oczywiście dostępem do lokalnych
zasobów

> Nie pinguje szczerze mówiąc, ale ogólnie nie trzeba długo
> czekać i chyba trzeba być superwybrednym (albo przyzywczajonym
> do 2MB/s ...) żeby to zauważać. Tak jest w ACN, chciałbym tylko
> żeby Chello się chociaż zbliżyło do tych osiągów.

Ja tam do mojego chello nic nie mam. Działa szybko, limit mi nie
przeszkadza, serwerów nie mam potrzeby stawiać.

Astercity ma swoje zalety - więcej usług dodatkowych, szybszy dostęp do
lokalnych zasobów, możliwość łatwej zmiany adresu IP (statyczny/
dynamiczny) - ale za to w moim przypadku - kiedy nie zajmuję się
regularnym ściąganiem dużej ilości rzeczy - ale czasem potrzebuję coś
dużego szybciej ściągnąć - jest po prostu tańsze.

--
empeg
{8E111E2B-D6EC-4A3D-BD87-2795FDD51E46}