Re: [Chello] Błąd routingu?

Autor: Dominik Ścigalski (dominiks_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Jan 2002 - 12:23:08 MET

Użytkownik "Grzegorz Podsiad3o" <empeg_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> To jest bardzo subiektywna ocena, moze po prostu w twoim towarzystwie
> strony sie szybciej otwieraja albo czas jej inaczej plynie. :>

Zgadzam się jest subiektwyna. Ale ja mam takie same odczucia co do
prędkości. Myślę, że subiektywizm polega głównie na tym, do czego
jesteśmy przyzwyczajeni. Jakby się przesiadła z modemu na Chello
to pewnie byłoby szybciej, ale wcześniej z internetu korzystała
u mnie (ACN) i do takiej prędkości jest przyzwyczajona (tak jak
ja zresztą) i oboje mamy takie odczucia, a łącze Chello jest
według tego co podają obie firmy dwa razy szybsze.

> Na jakiej podstawie to oceniasz ?

Na subiektywnym odczuciu od kliknięcia do pojawienia strony,
porównanie u mnie i u niej.

> W sumie dawno nie korzystalem z ACN, caly czas w "godzinach szczytu"
> pojawiaja sie pingi >1000 ms do wyjscia z sieci ACN ?

Nie pinguje szczerze mówiąc, ale ogólnie nie trzeba długo
czekać i chyba trzeba być superwybrednym (albo przyzywczajonym
do 2MB/s ...) żeby to zauważać. Tak jest w ACN, chciałbym tylko
żeby Chello się chociaż zbliżyło do tych osiągów.

> Tak btw zle kodujesz polskie litery. I nie masz odpowiednich naglowkow.

Dzięki, już poprawiłem, powinno być dobrze.

Pozdrawiam,

Dominik